Visi vairuotojai žino, kad variklio tepalą reikia keisti tam tikru laiku, filtrus taip pat. Ne mažiau svarbus ir stabdžių sistemos skystis. Paprastai po 3 metų eksploatacijos vandens kiekis skystyje pasiekia kritinę ribą, kai ekstremalaus stabdymo metu gali užvirti skystis. Taip atsitikus stabdžiai tampa neveiksmingi.

Kita ne mažesnė problema yra ta, kad stabdžių cilindriukai neapsaugoti nuo korozijos. Dažniausiai darbiniai cilindriukai dėl šios priežasties pradeda tekėti, tad tenka keisti ne tik stabdžių skystį, bet ir patį cilindriuką.

Savalaikis stabdžių skysčio keitimas yra paprasta procedūra, ji užkerta kelią neefektyviam stabdymui ar net stabdžių gedimui. Rekomenduojama stabdžių skystį keisti kas dvejus metus.

Dėl laiku nepakeisto stabdžių skysčio stabdymo efektyvumas gali sumažėti pačiu netinkamiausiu momentu – kai automobilį reikia sustabdyti staiga, kuo mažesniu atstumu.